Erdem Baş, Mete Horozoğlu, Nevşim Erzat, Nazlı Sarpkaya'nın birlikte oynadıkları Ormantik Komedi tiyatro oyunu Illinois eyaletine bağlı Chicago kentinde sahne aldı. Türkçe olarak sergilenen oyuna yoğun ilgi vardı. Chicago muhabirimiz Sema Bayrakdar oyuncularla söyleşi yaptı. #usnews #amerika
Ormantik Komedi Chicago'da Sahne Aldı
Ormantik Komedi Chicago'da Sahne Aldı
Reviewed by abdpostbilgi
on
Eylül 11, 2022
Rating:
Hiç yorum yok: